Sprang!

Ut på en liten joggingrunda, guldstjärna till mig! Foten känns en del när jag springer dock, speciellt när jag löper på lite. Fotbollsträningen får vänta lite till!

Idag var det pensionsdag. Pensioner utbetalas och vi på banken får mycket jobb. Och kombinera det då med att banken hade stora problem med kortbetalningar, bankomater osv så förstår ni att jag fick göra skäl för lönen idag. Men å andra sidan är det roligt när det händer saker så att tiden går fortare också. Hoppas jag får vikariatet som jag har sökt, vore gött att ha en stadig inkomst varje månad.

Nej det här duger inte, ett par sit ups på det här och sen en varm dusch!

Hörs!

/Kotten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0