Lördag

Jaha, undrar vad det ska hända för skit idag då? Börjar iallafall dagen med att glo på vintersport på tv, världscup-avslutningar med längdskidåkning, alpint och skidskytte, alltid trevligt på en lördag!

Igår var en bra dag. Lyckades för en gångs skull städa lägenheten, kunde sitta på balkongen och sola lite (fördelen med att ha en balkong vänd söderut!) och såg både en kass och en bra film hemma hos Svinis med kamraterna. Lite udda att efter bara 4-5 veckor av jobb så längtar man djävulskt efter helg. Lite småtragiskt egentligen...

Såg att SAIK:s ekonomi ska granskas igen. Önskar ekonominämnden lycka till med att hitta så mycket fel som möjligt så att man kan sparka ut Sandvikens AIK, detta förbannade avskum, belzebubs avkomma, från bandyeliten, saknade av få. Mitt hat för Sandvikens AIK har en lång historia, allt från en sjuk bentackling från Zeke Eriksson på Mischa för sådär 15 år sedan, till att de så fräckt snodde våran cup, vår dex-cup! Må allt ont drabba den föreningen!

I övrigt så...

...Undrar jag vad man ska hitta på ikväll då? Förslag mottages gärna...

...I veckan fick jag äntligen vinna på Age of Empires igen, woho! Lord Kottens elefanter uppbackade av Myths bågskyttar plöjde sönder Runar och Baron Långsnopps patetiska ursäkter till armeer lika enkelt som Kotten dricker en vodka-juice grogg!...

... I veckan är det lite jobb igen. Därefter är det blankt vad gäller min framtid. Har sökt jobb på ett par ställen, bland annat i ett visst land i sydostasien. Vi får se...

... Nu vill jag ha sommar!

Hörs!

/Kotten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0