Blogg?

Välkomna ska ni vara till världens mest aktiva blogg!

... Det är väl ungefär så jag brukar inleda de tillfällen jag bloggar, eftersom det tenderar att bli ytterst sällan. Mitt senaste uppehål - dryga två år - är dock rekord, och jag ska, om jag orkar, skriva med lite kortare mellanrum framöver. Tvivlar på att någon överhuvudtaget komma orka läsa eländet, men det får vi väl se.

Att uppdatera vad som hänt sedan jag sist skrev i den här bloggen skulle ta alldeles för lång tid, likaledes att presentera mig själv och annat dylikt tjafs. Jag menar, det drygaste som finns är ju att presentera sig själv. Blir alltid stelt och formellt och för tankarna till någon muntlig presentation man hade nån gång i lågstadiet om sig själv. Typ

"Jag heter Mattias Bennermo. Jag är nio år gammal. Min favoritmat är röding. Mitt favoritband är Aqua. Min favoritfärg är gul. Min favoritsport är fotboll. Min favoritfilm är Space Jam. Min favoritårstid är sommaren. Min bäste kompis heter Thom. När jag blir stor vill jag bli rik."

Idag har jag jobbat på banken. Jag jobbar där emellanåt när det behövs, bra betalt och sjysta arbetskamrater och så...

... Jaha, nu kom mina idioter till polare hir så nu får jag sluta blogga... hörs :P

/Kotten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0